چرا عمل ساسی بای پس انجام داده می‌شود؟
نوشته شده توسط : رعنا

دلایل زیادی وجود دارد که چرا متخصص جراحی لاغری این عمل را برای برخی از بیماران خود انجام میدهند. اما به طور خلاصه ۳ دلیل اصلی انجام این عمل عبارتند از:

·         در سایر روش های جراحی لاغری ما شاهد کاهش جذب مواد مغذی از جمله ویتامین ها هستیم. زیرا معده دستکاری میشود و یا بخشی از مسیر جذب عملا از کار می افتد. اما با انجام عمل جراحی ساسی بای پس ما همچنان جذب ویتامین داریم و حتی اگر مجبور به دریافت مکمل ویتامینی باشیم، مدت زمان دریافت آن بسیار کوتاه خواهد بود. و به طور کلی با انجام این عمل نیاز شما به دریافت حتی مکمل های مواد معدنی نیز کاهش میابد.

·         ما روش های زیادی برای مدیریت دیابت داریم اما هیچکدام از این روش ها به کارآمدی عمل جراحی لاغری نیستند. همه عمل های لاغری میتوانند تا حدی به تسکبن و کنترل دیابت نوع دو کمک کنند، اما اثربخشی هیچکدام از آن ها به اندازه عمل جراحی ساسی بای پس نیست. محققان و جراحان لاغری معتقدند که در صورت موفقیت عمل و پیروی بیمار از دستورالعمل های جراح لاغری، عمل ساسی بای پس تا ۹۵ درصد میتواند دیابت نوع ۲ را درمان کند.

·         این عمل به طرز عجیبی عوارض جانبی و برخی از مشکلات و بیماری های مرتبط با چاقی از جمله فشار خون بالا، کلسترل بالا و در نهایت بیماری های استخوانی را درمان میکند یا دست کم تا مرز درمان آن ها را تسکین میدهد.

هزینه عمل ساسی بای

مدت زمان انجام این عمل زیاد است و شخص جراح لاغری باید وقت زیادی صرف عمل کند. از طرفی این عمل یکی از سخت ترین عمل های لاپاراسکوپی به منظور لاغری است. و از آنجایی که ما عملا دو نوع عمل را در قالب ساسی بای پس انجام میدهیم، طبیعتا هزینه عمل ساسی بای پس بیشتر از هر عمل لاغری دیگری خواهد بود. که البته این هزینه واقعا توجیه دارد زیرا هم سخت و طولانی است و هم نتایج آن بهتر از نتیجه هر عمل دیگری است.

اما در کل هزینه این عمل به فاکتورهای زیر بستگی دارد:

·         شخص جراحی و تخصص او

·         نوع بیمارستانی که شما قرار است در آن زیر تتیغ جراحی بروید

·         وسایل و مواد مصرفی که برای عمل شما استفاده میشود

·         هزینه اقامت و بستری شدن شما در بمیارستان

·         و سایر هزینه های اضافی دیگر





:: موضوعات مرتبط: پزشکی , جراحی لاغری , ,
:: بازدید از این مطلب : 818
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: